Re: oszustwo (?!?!)

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 11:00:58 MET DST

On Tue, 10 Sep 2002 14:54:30 +0000 (UTC), Ziemek Borowski
<ziembor.news_at_ZiemBor.Waw.PL> wrote:

> jak rozumiem silni to ci który nabiora kredytów i ich nie spłacą... a w
> efekcie zbankrutują lub będą finansowali sieć np. z telefonii głosowej,
> lub innych złotych kur.

takie sa prawa rynku w tej branzy

Czy ktos (z klientów) przejmuje się faktem, ze hipermarkety korzystaja
ze zwolnien podatkowych, czyli kazdy podatnik czy korzysta czy nie
korzysta to dyma na ich funkcjonowanie ???

Nie, liczy sie efekt koncowy.

Ja tu nie mam zamiaru siedziec i sie uazalac nad malutkimi
łoperatorami ktorzy mysla ze jak podlacza 50 userow to juz z tego
bedzie wielki biznes, ja wole zeby pieniadze zmarnowane na budowe
pseudosieci byly wykorzystane (znacznie efektywniej) przez DUŻEGO
operatora posiadającego własną sieć szkieletową.

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018