Re: oszustwo (?!?!)

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 18:38:31 MET DST

Użytkownik "futszaK" <futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl> napisał w wiadomości

> Ja tu nie mam zamiaru siedziec i sie uazalac nad malutkimi
> łoperatorami ktorzy mysla ze jak podlacza 50 userow to juz z tego
> bedzie wielki biznes, ja wole zeby pieniadze zmarnowane na budowe
> pseudosieci byly wykorzystane (znacznie efektywniej) przez DUŻEGO
> operatora posiadającego własną sieć szkieletową.

No to powiem Ci tak:
nie wiem jak Ty, ale ja w takim świecie, gdzie był jeden DUŻY operator parę
lat przeżyłem. I dziekuję uprzejmie za więcej...
A szlag go trafił tylko dlatego, że wypadkowa poglądów ludzi była inna niż
prezentowana w tej chwili przez Ciebie.
A nasz świat funkcjonuje jako-tako tylko dlatego, że "malutcy łoperatorzy" i
inne firemki robią swój "nie-wielki biznes" i to one pchają go do przodu. To
juz nawet lewicujący ekonomiści zdążyli zauważyć.
Więc nie użalaj się dalej i nie zaglądaj im do kieszeni na co marnują swoje
pieniądze, bo one zostały ciężko zarobione, opodatkowane i należą DO NICH !

Z#