Re: oszustwo (?!?!)

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 16:12:22 MET DST

On Fri, 20 Sep 2002 10:31:09 +0000 (UTC), "Zbigniew Sikora"
<zs_at_hor.net.pl> wrote:

> Ciągle mi się wydaje, że nie rozumiecie powodów takiego działania. To nie
> jest "już lepiej", tylko jest to warunek "sine qua non" funkcjonowania
> łącza. I provider nie jest tu w opozycji do klienta, wręcz przeciwnie. Jeśli
> w jednej sieci są dwie osoby zajmujące się zapełnianiem dysków multimediami,
> a pozostałe dwadzieścia chce pracować, grać, czy robić cokolwiek innego to
> nie można pozwolić, aby tych dwóch zablokowało całe dostępne pasmo. Mimo
> tego, że to oni krzyczą zazwyczaj najgłośniej. A tak naprawdę krzywda się
> [...]

znaczy sie stosujesz priorytety, czy zwykle ucinanie portów

faktycznie jesli to ma pomóc nie przeszkadzajac zbytnio to ja nie mam
nic przeciwko temu. w koncu jako user p2p i jednoczesnie osoba znajaca
zasade funkcjonowania sieci pakietowej mam swiadomosc ze przewalajac
film z drugiego konca Polski nie mam calej przepustowosci dla siebie,
a puszczanie pakietow http, irc czy ssh przed moimi jest
"funkcjobnowac albo nie funkcjonowac" dla userow tamtych usług

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018