Re: oszustwo (?!?!)

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 11:00:44 MET DST

On Fri, 13 Sep 2002 12:53:23 +0000 (UTC), "Zbigniew Sikora"
<zs_at_hor.net.pl> wrote:

> Ale co, komu powie ???
> Przecież ja już napisałem, że nie chodzi mi udowadnianie czegokolwiek, tylko
> o to, że zanim zacznie się kogoś oskarżać wypadałoby popatrzeć w lustro.
> Ze wspomnianego przeze mnie maila p.Sergiusza Pawłowicza reprezentującego -
> jak rozumiem - poglądy użytkowników P2P, który dostałem na priva wynikało -
> ni mniej, ni więcej - tylko, że providerzy stosujący priorytetyzację ruchu
> są złodziejami.

coz, przesadzaja troche (w sumie juz widze jak takie ograniczenia
ominac, ale to nie zmienia faktu ze wiekszosc ludzi tego nie
wykorzysta i popularnosc p2p zmaleje), jednakze tacy co stawiaja
jakies dziwne ograniczenia swiadcza niepelnowartosciowy dostep do
Internetu i nalezy ich unikac jesli chce sie korzystac z p2p

> "zmianę statystyk obciążenia" :-). Za Gierka było określenie "regulacja
> cen". Wzrośnie, po prostu, i to bardzo.
> O co naprawdę chodzi - ano o to, że nagle abonenci, doszli do wniosku, że
> chcą mieć gwarancję całego dostepnego pasma. MUSI to skutkować albo zmianą
> cen, albo wprowadzeniem mechanizmów regulacji ruchu.

od tego sa stosowne umowy aby te sprawy regulowac

> Rzuć okiem na parametry oferowane na łączach abonenckich przez dużych
> telekomów na świecie.
> Rzuć też okiem na ich zadłużenie: France Telecom - ponad 70 miliardów Euro,
> Deutsche Telecom - ponad 67 miliardów.
> Rozbudowywać swoje sieci może każdy, kto tylko ma odpowiednią siłę
> przekonywania. U nas też była taka firma, która miała i dobre łącza i
> szkielet. Znasz aktualny adres ?

1.TPSA
2.TelEnergo
3.FT Telekom (czyli telekomunikacja kolejowa)

nie slyszalem o innych firmach ktore by mialy wlasna siec szkieletowa.
Owszem, bylo i jest sporo firm ktore wynajmujac od innych lacza
swiadcza uslugi, ale to nie jest rownoznaczne z posiadaniem sieci
szkieletowej.

Jesli nawet taki telecom zbankrutuje to jego szkielet wykupi ktos
inny, po znacznie nizszej cenie i bedzie swiadczyl uslugi przy jego
pomocy znacznie taniej. Nikt światłowodów z ziemi wyrywał nie będzie i
interes bedzie sie krecil ku uciesze uzytkownikow.

> Widzę, że uwielbiasz wielkich, a małych masz w pogardzie.

Bo wielcy maja wlasne lacza i moga wiecej bez bawienia sie w pierdoly
takie jak wynajmowanie lacz o przeplywnosci niewiele wiekszej niz co
lepsze przylacza abonenckie.
Male sklepiki padaja bo korzystaja z hurtowni miast kupowac od
producentow, tak wiec czemu mali providerzy (jako firmy a nie jako
osiedlowki nie posiadajace kosztów) nie maja padac ???

> Wyobraź sobie, że na udostępnienie ostatniej mili na normalnych warunkach
> czekam z niecierpliwością. Nie musiałbym płacić za druty tyle ile mój
> monopolistyczny konkurent bierze za kompletną usługę :-/

.z tym udostepnieniem LM to wyjda jeszcze wieksze jaja jak z 1044 i
znowu bedzie ze chcielismy dobrze ale wyszlo jak zwykle...

--
futszaK
Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018