Re: oszustwo (?!?!)

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 11:27:11 MET DST

Użytkownik "futszaK" <futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl> napisał w wiadomości

> Alez ja nie mówie że jestem zwolennikiem jednego dużego operatora, ale
> dużych operatorów (kilku) posiadających własną sieć szkieletową w
> postaci kabli ŚWIATŁOWODOWYCH na skale OGÓLNOKRAJOWĄ

Też bym chciał, żeby było ciepło, syto i bogato...
Piszesz tak ogólnie, że nie łapię sensu. Co to ma za związek z zapychaniem
łącz abonenckich przez ruch P2P i odmawianiem przez Ciebie prawa bytu małym
operatorom/providerom ?

> Mali mają racje bytu tylko i wyłącznie dlatego, że posiadacze sieci
> szkieletowych nei kwapią się do świadczenia usług, marzy im się
> jedynie klientela za minimum 10kPLN/mies (vide TelEnergo). Gdyby
> chcieli to już w tym momencie po małych nie byłoby śladu, a tak to
> obserwujemy powolne dogorywanie małych których los jest i tak
> przesądzony

Jesteś pewien, że to tylko kwestia chęci ?
Ktoś mi już kiedyś udawadniał, że ta ostatnia mila to banał. A ja jakoś
dalej nie wierzę.

> jakie pieniądze ???

takie : "ja wole zeby pieniadze zmarnowane na budowe
pseudosieci byly wykorzystane (znacznie efektywniej) przez DUŻEGO
operatora posiadającego własną sieć szkieletową"

Z#