Mailery

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 14 Nov 1994 - 13:12:48 MET

Przy okazji pewnych dyskusji na liscie NOVELL-PL zaciekawilo mnie, jakich
programow do obslugi poczty uzywaja polscy Internauci. Ciekawy bylbym,
jakich mailerow uzywaja uzytkownicy tej listy, jakie sa ich wady i zalety.
Na rozpoczecie dyskusji podam moze moja prywatna klasyfikacje mailerow, z
ktorymi mialem okazje pracowac, dokonana wg kryterium wygody uzytkowania i
licznych mozliwosci "ulatwiajacych zycie". Oto ona (w nawiasie system
operacyjny, pod ktorym dany mailer pracuje):

1. Pegasus Mail (DOS+Novell Netware)
2. MAIL (IBM VM) (tak, wbrew niepochlebnej opinii o VM !!!)
3. elm, pine (Unix)
4. potem dlugo, dlugo nic...
5. mail (Unix)
6. MAIL (VAX VMS) - DNO !!! gorzej juz byc nie moze !

Moze ktos ma jakies komentarze na ten temat?
Uzywal ktos jeszcze jakichs innych mailerow?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl