Re: Mailery

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 15:23:28 MET

>Ja bym za to dolozyl, ze w mailerze bardzo mi brakuje:
>
>4. sensownej archiwizacji listow przychodzacych - nie tylko z rozrzucaniem
> po folderach, ale takze z ladna maszynka do przeszukiwania takiego
> archiwum, oraz z mozliwoscia wskazywania w archiwum z jednego listu
> na inny oraz z mozliwoscia dopisywania wlasnych notatek listow w
> archiwum.

Pierwsza polowe (automatyczne rozrzucanie po folderach i przeszukiwania
wedlug nadawcy/tematu/dowolnego stringu w tekscie) akurat bardzo latwo
robi sie w VMS mail-u. Druga - DECwindows z linkworks managerem daje
mi mozliwosc robienia linkow pomiedzy obiektami w standardowych aplikacjach
- znaczy moge polaczyc linkami maile ze soba, maile z datami w kalendarzyku,
z prywatnymi notatkami pod cardfilerem itp...

>5. zgrabnej bazy aliasow - np. to co jest w elm'ie to jest kpina - nie
> ma tam zadnego automatyzowania np. uzupelniania aliasu o kolejna
> osobe, ktora chcialoby sie wlaczyc np. do jakiejs malej dyskusji.

To akurat bylo nieglupio zrobione pod VM-em... Znaczy nie jestem pewien,
byc moze po prostu zostalem z tylu i teraz takie mozliwosci beda wysmiane
- ale gospodarke aliasami pamietam jako jeden z jasniejszych punktow VM-a.

> Oczywiscie mozna tu wymyslec duzo wiecej - np. dobrze byloby miec w
> mailerze liste list dyskusyjnych, do ktorych sie zapisalo - jak sie
> zechce zapisac do jakiejs listy, to sie wpisuje do mailera - dalej adres
> listy funkcjonuje jak zwykly alias, z tym, ze w mailerze powinny
> byc ekstra funkcje subscribe/signoff - coz to za problem dla mailera
> majac adres listy wyslac odpowiedni list do listserva?

To chyba przesada... Nie wiem czy bym w ogole pamietal ze istnieje taka
funkcja - wyslanie signoff jest znacznie prostsze niz uczenie sie jak zmusic
mailer zeby to robil sam...

JMP