Re: Mailery

Autor: Krzysiek Dyrdal (dyrdal_at_maloka.waw.pl)
Data: Mon 14 Nov 1994 - 16:19:02 MET

Uzywam od poczatkow mojego unixowania wylacznie PINE'a -> moze troche z
powodu lenistwa - najpierw zaczalem wlasnie tego mailera uzywac a dopiero
potem sie dowiedzialem ze sa inne (elm jest na drugim miejscu a trzeciego
po prostu nie ma ;-) na unix'ie a novell - tu bezsprzecznie kroluje pegasus.
Pegasus po windowsy jest bardzo fajny - ladna otoczka graficzna i
funkcjonalny. Jest tez dla superleniwych PC PINE ale jednak nie jest tak
przyjazny jak pmail...
Krzysiek