Re: Mailery

Autor: lbs_at_phys.ufl.edu
Data: Thu 17 Nov 1994 - 23:03:19 MET

: Jak wycinam duzy fragment w vi, to uzywam
: c30000c
: jesli chce wyciac 30000 linii. Jak masz wyciac
: 2/3 z 60000 linii, to wycinasz 40000 linii.

Ba, ja chcialem wyciac nie okreslona liczbe lini, ale od okreslonej linii do
okreslonej linii. Ja nawet nie wiem ile linni dzielilo te linie. I nie
mialem zamiaru tego liczyc.

--
Andrzej K. Brandt
---