Re: Mailery

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Mon 14 Nov 1994 - 19:27:56 MET

>Sorry, to nie niechec do VMS. Przesiadlem sie na VMS bezposrednio z VM-a i
>moje doswiadczenia z mailerem VMS-owym byly wrecz fatalne w porownaniu z VM-
>em. Moze rzeczywiscie nie jest gorszy od 'maila' w Unixie - tamten tez
>kiepski.

Ach, to wiele wyjasnia... Byles pewno przyzwyczajony, ze jestes
permanentnie w edytorze - a tu nagle trzeba o edytor prosic. I klawiszki
funkcyjne byly - VMS jakos nie reklamuje, ze klawiaturka cyfrowa jest
klawiaturka funkcyjna, i czesto uzywane funkcje maila sa stamtad osiagalne
(w kazdym razie malo ktory 'typowy uzytkownik' wie o tym i uzywa).

Swoja droga: cala ta dyskusja bylaby pewno uzyteczniejsza, gdyby zawierala
jakies porownania funkcjonalnosci, a nie tylko impresje ogolnej natury.
Znaczy jak ktos uwaza, ze np. Pegasus jest najlepszy - to moze by dodal co
w nim takiego jest czego nie ma w innych mailerach. Wszyscy by sie czegos
nauczyli...

Zeby zaczac (poniewaz wychwalalem DECWindows mail) - to dlatego, ze mam w
nim ladnie graficznie wyswietlona strukture moich plikow/folderkow/maili i
moge sprawnie myszka segregowac swoja poczte (wspominalem - niezastapiony
jak ktos ma tego duzo i chce zrobic 'wiosenne porzadki'). I jeszcze za to,
ze ikonka zmienia sie jak przychodzi nowa poczta - nie musze uzywac biff-ow
czy innych temu podobnych zabawek...

JMP