Re: Mailery

Autor: nebulus_at_ceram1.ceramika.agh.edu.pl
Data: Mon 14 Nov 1994 - 15:48:29 MET

In article <161B1E5CBA_at_inf.wsp.krakow.pl>, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:
> [...]

[...]

Nie jestem uzytkownikiem tej listy ale chce powiedziec, ze uzywam tego "dennego" MAIL-a zapisanego tu wyzej w pozycji 6.
Jesli ktos potrafi sobie ustawic odpowiednio parametry dla swojego mail-era.
To program ten nie jest az taki zly.

A ze swojej strony, to tak od razu, klasyfikowac bym sie bal.
Pozdrawiam.

Marek Majchrowicz         e-mail: nebulus_at_ceram1.ceramika.agh.edu.pl
VAX system manager        Faculty of Materials Science and Ceramics
   (ceram1)               University of Mining and Metallurgy in Cracow.