Re: Mailery

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 14 Nov 1994 - 17:38:45 MET

> Date sent: Mon, 14 Nov 94 17:12:11 +0100
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: geniwick_at_cyf-kr.edu.pl (Jacek Niwicki)
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Re: Mailery

> Toto (mail UNIX) uwazam za klasyk - podobnie jak vi !!! i powinno sie
> ^^^^^ ^^
> go uzywac - przynajmniej ja to robie ot chociazby po to aby nie byc
> zaskoczonym gdy ktos z kolegow ze swiata pisze dramatycznie
> mam TU tylko mail nie ma (tu wyliczanka czego TAM nie ma) zwykle zgodne z
> podana powyzej lista

Co to znaczy nie ma? Mozna sobie ftp'nac i skompilowac.
A 'mail' Unixowy znakomicie nadaje sie do jednego: mail user_at_host <filename
(gdzie 'filename' na ogol przygotowane jest porzadnym edytorem na innej
maszynie).

> Poniewaz uzywa do pracy na codzien Mac - uzywam dobrego EUDORA
> (public domain) - znakomity, chociaz ma troche niedostatkow. Ponoc wersja
> handlowa (jest taka) duzo duzo lepsza.
Eudora jest tez na PC pod Windows.
Z tego co wiem Eudora (przynajmniej ta Windowsowa) jest klientem POP, a wiec
wymaga konta na innej maszynie posiadajacej serwer pocztowy, np. Unixowej.
Przyznaje, ze tego typu programy swiadomie pominalem w powyzszej liscie
(mozna by tu wymienic jeszcze np. Minueta...), chodzilo mi tylko o mailery
pracujace w tym samym systemie w ktorym jest serwer pocztowy.

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl