Re: Mailery

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 15:57:03 MET

> Date sent: Mon, 14 Nov 94 22:32:20 +0100
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: Jerzy Michal Pawlak <PAWLAK_at_zeubac.desy.de>
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Re: Mailery

> Wiesz, nie wiem na ile statystycznie sensowne beda wyniki - bo sa ludzie
> (a nawet zaryzykowal bym twierdzenie ze takich jest wiekszosc - choc moze
> nie na tej liscie), ktorzy nie sa administratorami systemow i tym samym
> sa skazani na taki system poczty jaki ma ich komputer...
Ja jestem administratorem tylko jednego systemu, i to Novella. Po prostu
mialem konta na VM-ie, na VAX-ie i paru Unixach, gdzie z reguly byla
zainstalowana cala trojka: mail, elm i pine, wiec mozna bylo wybierac wg.
gustu. Zdaje sie, ze wiekszosc ludzi w tych Unixach uzywa elm-a.

> szukalem :-). Absolutnym dnem jest dla mnie w tej sekwencji akurat unix
> mail... (a nie sorry, absolutnym dnem jest reczne gadanie do SMTP przez
> telnet - wyladowalem kiedys na takiej konferencji, gdzie uczestnikom dano
> do lacznosci Jabluszka z samym telnetem, lacznosc z Europa akurat siadla
> i nie moglem sie nigdzie legalnie zaloginowac - a mialem pilny mail do
> poslania :-)

Nooo, reczne gadanie do SMTP jest calkowicie poza konkursem ;-)
Uzywalem tego kiedys w celach, wstyd sie przyznac, lekko hackerskich.
Chcialem dostac cos mi bardzo potrzebnego od mail-servera, ktory akceptowal
listy przychodzace tylko z okreslonej grupy adresow.

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl