Re: Mailery

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 16:11:58 MET

> Date sent: Tue, 15 Nov 94 11:09:27 +0100
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: krawczyk_at_kme.agh.edu.pl (Grzegorz Krawczyk)
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Re: Mailery

> Osobiscie nie spotkalem sie jeszcze z programem obslugujacym poczte
> pracujacym w oparciu o protokol POP, ktory by nie sciagal poczty
> z mailservera. Jest takowy?

Zdaje sie Eudora oraz Pegasus for Windows pozwalaja zostawiac poczte na
serwerze (oczywiscie sciagajac ja rownoczesnie na PC-ta, bez tego sie nie da.
Chodzi tylko o to, ze nie kasuja poczty z serwera). Pisze "zdaje sie", bo ani
jednego, ani drugiego nie znam z autopsji.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl