Re: Mailery

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 19:04:40 MET

>A pamietasz wszystkie listy, do ktorych sie pozapisywales?
>A nie chcialbys czasami wyjezdzajac gdzies na dluzej niz tydzien,
>nacisnac po prostu 1-2 klawisze zeby sie powypisywac z wiekszosci list -
>zeby po powrocie nie miec mailbox'a o objetosci 10 MB?

Z pamietaniem to akurat nie problem - raz ze w moim wypadku nie jest akurat
tak duzo, dwa - ze mozna je pamietac rozsadnie uzywajac aliasow. A z
wypisywaniem to tez bez przesady - jezeli rzeczywiscie mam dostawac
10 MB/miesiac z list dyskusyjnych to znaczy, ze cos zrobilem zle :-)
A serio - zamiast sie wypisywac wole zostawic demonka, ktory raz dziennie
przejrzy mi newmail, schowa gdzies rzeczy z list ktore chce czytac, wywali
rzeczy z list ktorych czytac nie chce, a zywym ludziom ktorzy mi cos przyslali
powie, ze mnie nie ma.

Ale przekonales mnie, wierze, ze sa ludzie ktorzy by tego chcieli...

>Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow

JMP