Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ryzen 7 1700 + ECC RAM
From: pioruns <www@website.com>
Date: Mon, 19 Oct 2020 12:35:41 +0100
On 19/10/2020 04:56, Marcin Debowski wrote:
> Swoją drogą, czy te ECC to jest specyfika lini B350 Asusa? Mam B350 MSI
> i nie ma słowa o ECC. Mam wspomniane gdzieindziej B350 Asusa, mATX i tez
> widze, że niby obsługuje ECC.

ASUS Prime B450 Plus ma dokładnie taki sam opis w specyfikacji, a więc
pewnie też ECC obsługuje. A więc jest to ASUS, który robi dobrą robotę.

Z kolei w mojej drugiej płycie Gigabite GA-AB350-Gaming 3 jest dokladnie
napisane, że nie obsługuje:
"Support for ECC Un-buffered DIMM 1Rx8/2Rx8 memory modules (operate in
non-ECC mode)"
No i ECC rzeczywiście wyłączyli, bo sprawdziłem, Linux raportuje brak
ECC po włożeniu tej jednej kostki.

--
pozdrawiam,   pioruns