Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 27 Apr 2020 11:13:15 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Apr 2020 10:36:10 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5ea69e49$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>  :

>"Adam" r851kv$s7b$1$Adam@news.chmurka.net

>Partycjoner (co do zasady) pozwala każdy, o ile nie bajt do bajta.
>Znane mi edytory dysku kopiują tyle, ile zlecisz -- przykładowo od
>1000 LBA 2000 LBA.

Moim ulubionym programem, którym klonowałem dyski, był Gparted.
Robił wszystko co zleciłem i ani grama więcej, po klonowaniu trzeba było tylko
bootloadery odwymiętosić(co nie było specjalnie trudne, nawet dla kilku
systemów na
jednym dysku łącznie z XP).