Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 27 Apr 2020 23:30:52 +0200
W dniu 2020-04-27 o 14:39, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Apr 2020 13:11:48 +0200
  doszła do mnie wiadomość  <hffdaf1v3q4m9ka592pctcao0lefov9ce5@4ax.com>
  od Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>  :
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Apr 2020 12:38:27 +0200
doszła do mnie wiadomo?ć  <5ea6b63a$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>  :

"Olaf Frikiov Skiorvensen" 388dafpn2cttf1jkusetln4542db75qn38@4ax.com

Moim ulubionym programem, którym klonowałem dyski, był
Gparted. Robił wszystko co zleciłem i ani grama więcej,

Zapewne korygował sygnatury i wpisy w rejestrze.

Nie, nie ruszał nic w plikach.
Kopiowałem same partycje, bez bootsectora, często bez zachowania oryginalnego
układu.
Potem płyty naprawcze i rycie w bootloaderach.

Ja "od zawsze" (jeszcze chyba przed rokiem 2000) używam Ghosta.
Dla dysków MBR sprawdza się prawie zawsze, nawet przy dość karkołomnych kombinacjach typu kilka systemów operacyjnych z rodzin nt, linuxa i OS/2.

Niestety, Ghost nie działa na GPT.

--
Pozdrawiam.

Adam