Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 27 Apr 2020 14:39:58 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Apr 2020 13:11:48 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <hffdaf1v3q4m9ka592pctcao0lefov9ce5@4ax.com>
 od Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>  :
>Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Apr 2020 12:38:27 +0200
> doszła do mnie wiadomo?ć  <5ea6b63a$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
> od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>  :

Nie, nie ruszał nic w plikach.
Kopiowałem same partycje, bez bootsectora, często bez zachowania oryginalnego
układu.
Potem płyty naprawcze i rycie w bootloaderach.

W takim przypadku trudniej, ale da się wszystko wyorać(przy odrobinie wiedzy).