Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 20 May 2019 05:06:18 GMT
On 2019-05-19, Filip454 <filip454.newsgroups@gmail.com> wrote:
> Ogólnie to wygląda to tak, że połowa z komentujących zazdrościła autorce
> nowego nabytku, zamiast jej normalnie i po ludzku pomóc.

Ale zadrościła czego, że taki wypas, czy jak? Nie pierwszy raz w naszych
dyskusjach wychodzi, że są zwyczajnie różne priorytety. Sam będąc przed
podobnym wyborem 2 lata temu skończyłem z Dellem XPS. Ty ZCW jesteś
gejmingowiec więc Ci po drodze do filozofii, którą Ewy laptop
reprezentuje. Dla mnie to kuriozum mieć 1050ti w laptopie jeśli nie jest
się graczem ani w warunkach polowych nie planuje korzystania ze
sprzetowego hvec Nvidii.

Ale też nie to nawet, że oceniam, po prostu rozumiem tę "zazdroszącą"
połowę komentrzy. Mój wybór XPS został zresztą oceniony przez niektórych
jako kuriozum, bo kto potrzebuje w miarę silnego, bardzo lekkiego
laptopa z podświetlaną klawiaturą generalnie do użytku domowego :)

--
Marcin