Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Edimax ES-5240G+ V3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Edimax ES-5240G+ V3
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 20 May 2019 06:54:21 GMT
Chyba najbliższa tematycznie, żywa grupa...

Z powodów, nazwijmy to architektonicznych, rozważam połączenie 2ch
odległych fragmentów chałupy światłowodem. Generalnie szukam
gigabitowego switcha z min 8 portami w tym min jednym sfp. Znalazłem
tytułowego, który kosztuje odpowiednik ca 250zł co jak na to co oferuje
wydaje się 2-3x mniej niż konkurecja. Jedyne, czyego nie mogę się
doszukać, to ile to żre prądu. Wolałbym z 16 portami, ale za taką ceną
widze tylko ten. Co tu może być nie tak, że tak niska cena?

https://www.amazon.com/Edimax-ES-5240G-V3-24-Port-Ethernet/dp/B0044X7SMM

--
Marcin