Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 20 May 2019 22:31:48 GMT
On 2019-05-20, Irokez <no.email@wp.pl> wrote:

> Kup Pan w obecnych czasach laptopa z tylko silnym i7-7700HQ lub i7-8750H
> bez graficznego "dopalacza"

A po kiego kija ten ekstra silny cpu? To kolejne kuriozum (z moje p.
widzenia oczywiście). Moje wymagania na wtedy to była podświetlana
klawiatura, FHD, ca 12-13", min 8GB RAM, preferowany kaby-lake, brak
wyraźnych przeciwskazań do instalacji Linuksa, budzet do 5k5. Jedynie 3
laptopy to spełniały. Jeden był modelem 2 letnim, inny nie podobał mi
się wizualnie. Kupiłem z najsłabszym oferowanym cpu (i5-7200U).

> ale nie wydając na to 12k PLN tylko 1/3 kwoty.

Ca 5k kosztował. ale nie bardzo wiem, dlaczego mam się w swoich zakupach
kierowac czyimś budzetam.

--
Marcin