Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Sat, 18 May 2019 21:48:42 +0200

Użytkownik "Ewa" <.@.> napisał w wiadomości
news:5cdd7aee$0$17359$65785112@news.neostrada.pl...
Zainstalowałam i zrobiłam próbę polegajacą na przekonwertowaniu
pliku .mp4 wielkości 320 MB do .avi z tymi samymi parametrami.
Na nowym laptopie z Win 10 i programem Freemake Video Converter
w najnowszej wersji trwało to 15 minut, cały czas był słyszalny
wyraźny
szum.
Na starym laptopie z Win XP i dużo starszą wersją programu trwało
to 48 minut, a szumu w ogóle nie było słychać. Można było
przypuszczać,
że komputer jest w ogóle wyłączony. Natomiast powietrze wychodzące
z wiatraków na obu laptopach było właściwie tak samo mocno ciepłe.

Powtórzyłam konwersję tego samego pliku, z tymi samymi parametrami.
Przy maksymalnym stanie procesora wynoszącym 99% przetwarzanie
trwało 24 min, czyli i tak o połowę mniej niż na starym laptopie.
Szumu w ogóle nie było słychać. Maksymalna temperatura na rdzeniach
nie przekroczała 54C.

Pozdrawiam
Ewa