Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 19 May 2019 14:02:13 GMT
Witaj Roman Tyczka, 18 maj 2019 w news:umrj5riel48q$.dlg@tyczka.com
napisałeś/aś:

> I taki rzeczywiście kupiłem, za 2600,-
> Z SSD samsunga 250 GB, CPU i7-4800MQ 2.7GHz (turbo 3.7GHz), GPU NV
> Quadro K1100M z pamięcią 2GB oraz 32 GB ramu (potrzebne mi do maszyn
> wirtualnych). Z gwarancją 12 m-cy, z której od razu skorzystałem, bo
> jeden moduł RAMu był uszkodzony.

A matryca?
To jeden z aspektów, który mnie odstrasza od laptopów polisn. -
zwłaszcza bardzo leciwych. Mimo, że fabrycznie miały montowane b.
dobre ekrany, to jednak obawiam się, że po możliwych dziesiątkach tys.
godzin włączenia może być źle. Z tego powodu kiedyś jednego
polisingowca zwróciłem - matryca miała już takie takie cienie w
rogach.
Swoją drogą wydaje się że te biznesowe/stacje rob. są z reguły
rewelacyjnie skonstruowane, wykonane wysokiej jakości materiałów,
wytrzymałe itd. Pamiętam jak się zdziwiłem, jąką grubość miałą płyta
główna w elitbooku, który cały był pancerny.