Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Sun, 19 May 2019 10:58:46 +0200

Użytkownik "Marcin Debowski" <agatek@INVALID.zoho.com> napisał w
wiadomości news:Ju1EE.320347$KK3.293674@fx19.ams1...
Ale też sądząc po tym
jak coraz bardziej arogancko odpowiadasz, to do pewności co do
słuszności podjętej decyzji chyba Ci trochę brakuje.

Proszę o zacytowanie moich "aroganckich odpowiedzi",
(jeśli "coraz bardziej" to znaczy, że były co najmniej dwie)
lub o oficjalne przeproszenie mnie na grupie.
Za moje rzekomo "nieeleganckie zachowanie" panowie
Mateusz i Radosław do tej pory nie byli uprzejmi mnie
przeprosić. Jeden z nich tylko stwierdził, że "żart był z jego
strony średnio trafiony".
A Twoja powyższa wypowiedź jak była trafiona? To jest
pytanie retoryczne, nie oczekuję na nie odpowiedzi.

Ewa