Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sun, 19 May 2019 14:28:55 +0200
On Sun, 19 May 2019 10:58:46 +0200, Ewa wrote:

> Proszę o zacytowanie moich "aroganckich odpowiedzi",
> (jeśli "coraz bardziej" to znaczy, że były co najmniej dwie)
> lub o oficjalne przeproszenie mnie na grupie.

No choćby powyższa odpowiedź do mojego posta, może nie użyłbym określenia
arogancka, ale na pewno kpiąca - a intencje moje były szczere i czas jakiś
tam poświęciłem na czytanie tego wątku i pisanie.
Zatem nie jest tak, że jesteś taka kryształowa jak to widzisz.
Dlatego nie będę więcej tego błędu robił i wątki Twojego autorstwa będę
omijał.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka