Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwne uszkodznie procka ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwne uszkodznie procka ?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 19 Jan 2018 20:30:25 +0100
On Fri, 19 Jan 2018 19:38:57 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

> Przedstaw mi termoczuły element którego jakiś parametr będzie zależny od
> różnicy pomiędzy z góry, czyli arbitralnie zadaną wartością tego
> parametru a temperaturą w jakiej znajduje się ten element.

Nie wiem o co mnie pytasz i jaki to ma związek z tym co napisałem. Widzę
też, że nie raczyłeś zajrzeć do linków jakie Ci wygoogałem. One to szeroko
opisują. I wynika z nich, że do wyznaczania różnych parametrów ukladu i
warunków jego pracy operuje się na różnicach temp., poniżej obrazek z
jednego z linkowanych dokumentów wraz z wzorami:

http://snap.ashampoo.com/uploads/2018-01-19/OYvVpFoA.png

--
pozdrawiam
Roman Tyczka