Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwne uszkodznie procka ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwne uszkodznie procka ?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 16 Jan 2018 15:01:07 +0100
Dnia Tue, 16 Jan 2018 13:37:03 +0100, knrdz napisał(a):

> A na płycie?
Na oko wszystko OK.

> Tak, wiem że inny proces, i oba niby 65W TDP, ale chyba nie wierzysz w
> to, że najwolniejszy Conroe - E6300 ciągnie tyle samo prądu co wykonany
> w tym samym procesie, a 40% wyżej taktowany E6700, z dwukrotnie większym
> cache, tylko dlatego że też ma "TDP 65W".
> NB też pewnie inaczej się grzeje gdy chodzi na 1066MHz a nie 1333 jak
> przy E8xxx.
No właśnie skłonny jestem wierzyć w TDP :)

> Procesor nie raportuje temperatury, tylko różnicę miedzy temperaturą a
> Tjmax.
Ja znam Tcase, co to T jmax nie wiem. I co do różnicy to wątpię by tak
było bo wskazania jednak rosną w miarę nagrzewania się procka podczas
rozruchu a nie maleją, jak by było gdyby pokazywało różnicę.

> Pod obciążeniem ten
> E8500 na pewno bardziej się grzał (przy tym samym chłodzeniu oczywiście).
No właśnie, sądząc po wskazaniach, grzeje się mniej :)

--
Jacek
I hate haters.