Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwne uszkodznie procka ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwne uszkodznie procka ?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 19 Jan 2018 15:21:16 +0100
Dnia Tue, 16 Jan 2018 17:58:31 +0100, knrdz napisał(a):

> Wskazuje różnicę. Procesor raportuje o ile temperatura jest niższa od
> Tjmax (Real Temp nazywa ten parametr "Distance to TJMax")

Obejrzałem sobie stronę tego Real Temp. W okienku jak wół jest rubryka
na "Temperature" oraz druga, na "Distance to Tjmax". Zatem, IMO, program
mierzy temperaturę i znając dopuszczalne Tjmax wylicza "distance" :)
(jakby ktoś nie wiedział to Tjmax to max. temperatura złącza, z reguły
kilka st. wyższa niż Tcase)
To program windziany i dla mnie nieprzydatny.
--
Jacek
I hate haters.