Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ilość redzeni procesora a karta graficzna nVidii

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ilość redzeni procesora a karta graficzna nVidii
From: "zhbick" <nie@podam.tu>
Date: Fri, 26 May 2017 09:23:44 +0200
Użytkownik "PJP" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d6fed74b-763d-442d-bb17-74c31158c131@googlegroups.com...

chodzi o pomysł połączenia GTX1050 z dwurdzeniowym Pentium G, jako rozwiązanie tymczasowe.

Tymczasowo jak najbardziej OK.

Jeśli chodzi o narzut sterownika, to obecnie bardziej wymagające względem CPU są karty ATI (wiem, teraz to się nazywa AMD). Praktycznie natomiast sprawa przedstawia się tak, że łączyłem GTX750Ti z C2D E8400 i takie rozwiązanie działało, dało się grać w produkcje typu Skyrim, Fallout 4. Dwurdzeniowy procesor będzie na pewno problemem w przypadkach, gdy producent gry sztucznie zablokuje możliwość jej uruchomienia na takowym.