Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycjonowanie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycjonowanie dysku
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 26 May 2017 02:37:17 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" og7sh6$tbo$1@node1.news.atman.pl

Może kiedyś znajdę i pulpit. ;)

(ktoś chciał zobaczyć -- w innym poście tego wątku)

Ogólnie dyski miały swoje ikony.

 http://leszekc.w.tkb.pl/kros/mk.png

Katalogi -- także.

Nierzadko pliki z ikonami były razem z DESKTOP.INI -- nie gryzie się. ;)

-=-

Pulpit... Fotek zwykle tam nie ma na tapecie -- jest czerń. ;)
Masa ikon... Stale je wywalam stamtąd i stale tam wpadają... ;)

A może ten ktoś chce wiedzieć, czym ,,przeniosłem'' ów Pulpit?
Jakimś programem, którego nazwy teraz nie pamiętam.
Przenoszenie ,,ręczne'' dawało złe efekty -- brak
dostatecznej wiedzy o ,,położeniu'' Pulpitu w kolejnych Win...

Wbrew pozorom nie jest to łatwe. :)

BTW na tapecie:

na tym tapecie
na tej tapecie.

  tapet m IV, D. -u, Ms. ~ecie; lm M. -y

  daw. <<stół (przykryty zielonym suknem),
  przy którym toczą się jakieś obrady>>

  dziś tylko we fraz. Być, pojawić się na tapecie
  <<być omawianym, stać się w pewnym czasie ośrodkiem
  zainteresowania, tematem rozmów, dyskusji>>

  niem.

Teraz nie mam już tylu partycji -- nie są aż tak potrzebne.
3 podstawowe i 3 logiczne w rozszerzonej -- na tym komputerze.

A w ogóle teraz -- około setki chodzących. :)
Nawet karty SD partycjonuję i Penflaszki.
(naraz dostępna jest tylko jedna partycja)

W tym kompie (z którego teraz piszę) jest stale kart SD -- raptem 2 GB.

 - Gdy komp startuje z niej -- jest jako bootowalna.
   (i jest tam Paragon piąty -- pod DOSa)

 - Gdy komp pracuje pod WXP -- widoczna jest inna
   pratycja i karta służy jak zwykła karta...

Jak mi coś popsuje się na HDD -- przełączam
w BIOSie start na kartę SD i mam dostęp do Paragonu.

Masa płyt moich CDR i DVDR (głównie z filmami DVD)
to płyty bootowalne -- z Paragonami lub z MEMtestami.

--
_._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'