Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycjonowanie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycjonowanie dysku
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 25 May 2017 03:08:22 +0200

"marrgol" og5954$jhj$1@dont-email.me

Mylisz się.  Ostatnim DOS-em który sobie z tym nie radził był 4.01,
od 5.0 nie było problemu.

5.0 ,,przeoczyłem'' -- od razu z 3.3 skoczyłem na 6.x.
Obok DOSa IBM/M$ były inne DOSy, które miały wyższe numery.
Tych nie znałem. (te być może sobie radziły -- ale to nie
były DOSy, a jedynie jakieś emulatory ;) DOSa; bezpłatne,
równoległe DOSy używane tam, gdzie DOS był potrzebny, lecz
bez licencji...)

Naprawdę DOS (w tym Win oparty o DOS -- WinDos, czyli: różne
W95, różne W98 czy WMe) nie radził sobie z wieloma podstawowymi
partycjami na jednym nośniku. Nie rozstrzygniemy tego tutaj. :)

Miałem na jednym dysku i WXP, i WinDosy zarazem.
Mogłem zacząć pisanie postu pod WXP, przebootować
na W95 czy WMe i dokończyć ów post pod innym Win...
Wspólny był pulpit, wspólne DBXy OE, wspólna masa
różnych programów (nie wszystkie pracowały zarazem
i pod WXP, i pod WinDosami) i wspólne dane...

WXP radzi sobie bez trudu z kilkoma podstawowymi, więc kusiło
zakładanie kilku podstawowych -- niestety WinDosy nie radziły
sobie z kilkoma podstawowymi.

WXP radzi sobie z kilkoma podstawowymi, ale niekoniecznie
z kilkoma rozszerzonymi czy rozszerzoną, po której jest
jeszcze podstawowa czy są podstawowe.

Być może są jakieś środki zaradcze -- ja ich nie poznałem.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'