Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 31 Jan 2015 12:15:28 +0100
Dnia Sat, 31 Jan 2015 11:18:24 +0100, RadoslawF napisał(a):

> Kiedy to nie tajemnica.
> Ale skoro udajesz fachowca to bądź konsekwentny i rozwiąż to sam
> zamiast pisać głupoty na grupie. Powodzenia życzę.

Sądząc po tym co wypisuje twój czytnik, masz na myśli W7 (no bo chyba
używasz właśnie tego jedynie słusznego). Fachowca ani udaję ani nim nie
jestem ale ty za to jesteś tak tajemniczy i ogólnikowy że trudno cię
posądzić o jakąś głębszą wiedzę. Typowy przedszkolak - wiem ale nie
powiem :)
Zatem, podsumowując: Nie wykazałeś aby używanie dysków SSD celem
przyspieszenia pracy komputera (dodam że w typowych domowych
zastosowaniach) było niewłaściwe ani że zamiast niego należy stosować
jakiś jedynie słuszny system (tak jakby systemy istotnie się różniły pod
względem operowania RAM-em).
Pozostań w błogim przekonaniu posiadania jedynej racji :)
--
Jacek