Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 31 Jan 2015 18:00:28 +0100
Dnia Sat, 31 Jan 2015 11:18:24 +0100, RadoslawF napisał(a):

> Praktycznie nikt nie zauważył i dlatego nazywam tego typu
> ułatwienia przeszkadzajkami.

Ale jakie? Prefetch i SuperPrefetch?
http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-vista/what-is-the-prefetch-folder
http://www.centrumxp.pl/SkrzynkaPytan/1853,Czym-jest-folder-Prefetch.aspx

Czy inne „przeszkadzajki” masz na myśli?

> Kiedy to nie tajemnica.
> Ale skoro udajesz fachowca to bądź konsekwentny i rozwiąż to sam
> zamiast pisać głupoty na grupie. Powodzenia życzę.

System jak ma miejsce i dostępny ram, to niech sobie buforuje. Po to mu ramu
wstawiam, żeby z niego korzystał, a nie zasuwał po dysku. SSD jako panaceum
dla wszystko polecają moim skromnym zdaniem osoby stosujące metodologię
pracy: uruchom system, uruchom program, otwórz dokument, zamknij dokument,
zamknij program, zrestartuj system, uruchom program, otwórz drugi dokument.
I tak ad mortem defecatum.

[ Humanity's overrated.            (Gregory House "House M.D. 1x01 Pilot") ]