Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Fri, 30 Jan 2015 15:37:03 +0100

Nie pisałem że ten sam program zajmuje więcej miejsca pod
innym systemem, pomimo że to nawet prawda.
Zastanawiające :) ciekawe jaki rząd wielkości tej różnicy masz na mysli
:)

Niewielki ale jest i dlatego uznałem że to warte zaznaczenia.

Pisałem że sam
system (ten do którego się przyznałeś też) wykorzystuje
dostępną w danym momencie pamięć na swoje zadania dodatkowe
które określam jako przeszkadzajki. W momencie kiedy
uruchamiasz jakiś program system traci czas na zwolnienie
pamięci dla tego programy a niedoświadczony użytkownik
(jak ty) nie wie o tym i kombinuje jakby tu przyspieszyć
odczyt z dysku bo jego uważa za winowajcę przydługiego startu.
Jeśli system traci czas na operacje dyskowe (zakładam że ci chodzi o
swapowanie czyli zwolnienie pamięci z zapisem niepotrzebnego chwilowo
kawałka) to znaczy że należy je przyspieszyć. Czyli szybki dysk jest jak
najbardziej wskazany. Nie uważam się bynajmniej za autorytet ale twoje
zeznania są coraz bardziej mętne, doświadczony userze :)

Gdyby ta pamięć była wolna nie trzeba by było jej zawartości
zapisywać na dysk. Ale mam wrażenie że ty w dalszym ciągu nie
wiesz dlaczego tak się dzieje i rozważasz całość od dupy strony
czyli pd przyśpieszenia swapowania. :-)

Pozdrawiam