Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 30 Jan 2015 11:23:32 +0100
Dnia Fri, 30 Jan 2015 11:12:14 +0100, RadoslawF napisał(a):

> Nie pisałem że ten sam program zajmuje więcej miejsca pod
> innym systemem, pomimo że to nawet prawda.
Zastanawiające :) ciekawe jaki rząd wielkości tej różnicy masz na mysli
:)
>Pisałem że sam
> system (ten do którego się przyznałeś też) wykorzystuje
> dostępną w danym momencie pamięć na swoje zadania dodatkowe
> które określam jako przeszkadzajki. W momencie kiedy
> uruchamiasz jakiś program system traci czas na zwolnienie
> pamięci dla tego programy a niedoświadczony użytkownik
> (jak ty) nie wie o tym i kombinuje jakby tu przyspieszyć
> odczyt z dysku bo jego uważa za winowajcę przydługiego startu.
Jeśli system traci czas na operacje dyskowe (zakładam że ci chodzi o
swapowanie czyli zwolnienie pamięci z zapisem niepotrzebnego chwilowo
kawałka) to znaczy że należy je przyspieszyć. Czyli szybki dysk jest jak
najbardziej wskazany. Nie uważam się bynajmniej za autorytet ale twoje
zeznania są coraz bardziej mętne, doświadczony userze :)

--
Jacek