Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Sat, 31 Jan 2015 16:20:32 +0100

Kiedy to nie tajemnica.
Ale skoro udajesz fachowca to bądź konsekwentny i rozwiąż to sam
zamiast pisać głupoty na grupie. Powodzenia życzę.

Sądząc po tym co wypisuje twój czytnik, masz na myśli W7 (no bo chyba
używasz właśnie tego jedynie słusznego). Fachowca ani udaję ani nim nie
jestem ale ty za to jesteś tak tajemniczy i ogólnikowy że trudno cię
posądzić o jakąś głębszą wiedzę. Typowy przedszkolak - wiem ale nie
powiem :)

Typowy przedszkolak to ktoś kto wysuwa swoje wnioski
zamiast czytać rozmówcę. A ja nie napisałem że chodzi o system
który ja używam. Ale jak się przez dwa dni dyskutowało z nieznanym
faktem to trzeba jakoś z  tego wybrnąć co ci się niestety
nie specjalnie udało.

Zatem, podsumowując: Nie wykazałeś aby używanie dysków SSD celem
przyspieszenia pracy komputera (dodam że w typowych domowych
zastosowaniach) było niewłaściwe ani że zamiast niego należy stosować
jakiś jedynie słuszny system (tak jakby systemy istotnie się różniły pod
względem operowania RAM-em).

Bo i nie to wykazywałem.

Pozostań w błogim przekonaniu posiadania jedynej racji :)

A dzięki temu ty będziesz mógł pozostać w swoim błogim
przekonaniu. Gratuluje naiwności :-)

Pozdrawiam