Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sun, 5 May 2013 19:27:11 +0200

"Iguan_007 Iguan_007" 45ad9f0d-3a8d-4e8d-8f50-597b447c4b89@googlegroups.com

: Zalezy jak na to patrzysz. W profesjonalnych zastosowaniach
: oczywiscie wiekszosc z nas uzywa tradycyjnej klawiatury.

A ja myślałem, że są naprawdę profesjonalne
urządzenia -- i nawet widziałem takowe
u profesjonalistów, na przykład u grafików. :)

: Ale w domowych zastosowaniach juz niekoniecznie.

Właśnie domowe pisanie na grupy wymaga klawiatury. :)

: Przynajmniej dla mnie. O ile w pracy z tego normalnego
: komputera bede korzystal, o tyle do domowych zadan juz
: go nie potrzebuje i raczej nie korzystam (zbyt czesto).
: Poczytac ksiazke, sprawdzic bank, sprawdzic poczte
: w drodze do pracy, czy wpisac haslo w Google moge

Po co wpisywać, skoro można powiedzieć?

: bez uzycia wygodniejszej, tradycyjnej klawiatury.
: Bo liczy sie dla mnie to, ze mam urzadzenie wygodnie
: dostepne pod reka a nie to ze te kilka slow wpisze
: szybciej.

Ja piszę wolniej na klawiaturze tradycyjnej niż na dotykowej.
I ręce (palce -- stawy) mniej bolą, gdy nie stukam, ale ciągam. :)

: Z laptopa korzystam tylko jak juz go wyciagne z szafy
: (np. zeby scianac zdjecia) i mam pod reka. Wiec moze
: kilka razy w miesiacu. Nie spedzam zycia przed komputerem
: wiec te kilka sekund ktore strace na pisanie na gorszej
: klawiaturze tabletu az tyle dla mnie nie znaczy.

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'