Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sat, 4 May 2013 17:30:54 +0200

"JDX" 5184b0b3$0$1220$65785112@news.neostrada.pl

A jak PeCeta-blaszaka, który nie ma HDMI?
Można po WiFi -- ale to kosztuje więcej niż niejeden tablet.
Ja to bym użył przejściówki DVI-HDMI za 5zł. Ewentualnie dołożył do
takiego blaszaka używaną kartę graficzna za 30zł.

Nie ma miejsca na kartę, nie ma DVI. 5 plnów to drogo jak za takie coś. :)

Nie wiem, ale dla mnie to zalety -- urządzenie bez dotykowego
monitora jest już dla mnie ułomne :)

Człowieku, gdzie żeś ty się do tej pory uchował? Na kasie w McDonaldsie?
Bo tam dotykowe ekrany są od zawsze... :-D

Być może -- ostatni raz jadłem w MD wiele lat temu.

a myszka czy pilot przy telewizorze to koszmar!

No, np. 40" telewizor bez pilota ale za to z ekranem dotykowym z
pewnością byłby rynkowym hitem. :-D

Rynkowym hitem jest machanie rękami. :) I gapienie się w ekran.
Do tego gadanie ze szklaną ścianą zwaną telewizorem... ;)

Joijstik w TV mam. Fajny. Ale wolałbym machanie rękami.

Smartfony robią bez trudu to, co dla ,,komputerów'' Gatesa było (i
jest?) niemożliwe.

Za to nie robią tego, co jest potrzebne do zarobienia kasy na chleb. :-D

Akurat Gatesowy komputer słabo zarabiał na chleb, co było
wielokrotnie podnoszone, opisywane, wykazywane... Być może
właśnie dlatego mamy miliardy sprzedanych ARMów i spadek
popularności standardu IBM PC, którego nawet IBM nie chce
od dziesięcioleci. Zaś tablet... No cóż.... Nawet Kaczyński
potrafił zrobić z niego użytek -- to, że nie było tam
Androida nie jest istotne.

Telefony z dodanymi zabawkami innymi słowy. :-D

W dobie globalnego kryzysu gospodarczego raczej nie należy
spodziewać się fascynacja czymś, co nie daje chleba. :)

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'