Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007@gmail.com>
Date: Fri, 3 May 2013 13:35:17 -0700 (PDT)
On Saturday, May 4, 2013 5:16:33 AM UTC+10, JDX wrote:
> No, pisanie na klawiaturze gdzie klawisze mają wymiary ~7x11mm bez
>
> żadnych odstępów (np. w moim fonie) to szczyt wygody i ergonomii. :-D

> Ja tam trzymam na biurku, ale jak chcesz, to możesz trzymać na podłodze. :-D

Ja tez wole pisac na tradycyjnej klawiaturze niz na ekranowej ale z drugiej
strony chyba ciezko nie zauwazyc, ze sa sytuacje kiedy ta ekranowa jest
praktyczniejsza - chocby dla ludzi ktorzy korzystaja z komputera w podrozy lub
bez siadania (kurierzy, wyceniajacy szkody motoryzacyjne, czytajacy liczniki).
Niby mozna  w mikroprzestrzeni samolotu czy pod samochodem rozkladac
klawiature, tylko po co?

Pozdrawiam,

Iguan

-