Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Sat, 04 May 2013 15:07:08 +0200
On 2013-05-04 12:09, Iguan_007 Iguan_007 wrote:
[...]
> Poza "zabawkami", smartfonem mozna sobie zycie ulatwic.
Można, dlatego też takowego posiadam. I w sumie to jestem z niego nawet
zadowolony. :-D Jednak szału nie ma i nie wypisuję w kółko bredni jakoby
smartfony/tablety miały wyprzeć pecety, dedykowane odbiorniki GPS czy
aparaty fotograficzne. Ponieważ zgodnie z zasadą "rzeczy uniwersalne są
do dupy" nigdy to nie nastąpi. Zawsze znajdzie się ktoś kto będzie
chciał mieć przyzwoity aparat fotograficzny, odbiornik GPS, konsolę do
gier, telewizor czy peceta z którego będzie mógł wygodnie korzystać
zamiast kombinować jak koń pod górę na jakimś śmiesznej wielkości
ekraniku tableta (o smartfonach nawet nie wspominając).

BTW. A tak odnośnie uniwersalności, to nawet jako zwykły telefon mój
smartfon jest mniej wygodny w użyciu od mojego wysłużonego SE W380i. :-D
Ze względu na (zbyt duże) rozmiary. :-D