Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] czy ten ethenet over...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] czy ten ethenet over...
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sun, 5 May 2013 19:04:12 +0100
"Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:km3ipo$dcg$1@node1.news.atman.pl...
czy ten ethenet over gniazdka elektryczne (PCL) to jest coś wart?
mam miedzianą instalację, i ... po wifi to raczej marnie (predkosc), a kabla nie bardzo mam jak pociagnac bez zdemolowania sporej czesci scian.

ja moge polecic devolo dLAN 200 AVplus lub lepsze - stabilny transfer
8-10MB/s full duplex na ~35m 15 letniej instalacji

transfer nieco zalezy od podlaczonych innych odbiornikow, ale przez dwa lata
intensywnego uzytkowania nie mialem zadnego problemu z tymi dlanami

znajomy wrzucil sobie tplinki pa411 av500 (starsza wersja, czarno-biale,
pracuja w praktycznie identycznych warunkach) i transfery ma nieco gorsze,
niestety musial juz chyba dwa razy parowac je bo przestawaly sie widziec
(ale on ma ich 4 a ja tylko parke - moze miec to jakis zwiazek)

czego bys nie kupowal zwroc uwage na obsluge 1000BaseT, inaczej maksymalna
wydajnosc moze byc przycieta (ale to i tak tylko dlany z 500 w nazwie i w
idealnych warunkach)