Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sat, 4 May 2013 02:34:02 +0200

"Przemek" km18nh$dpl$1@speranza.aioe.org

Ale to wyjątki, a nie reguły.

Jakie wyjątki? Wolisz zasiadać majestatycznie do Komputera przy
biurku, czy bawić się nim tam, gdzie jesteś -- być może jadąc
autobusem, może kupując coś w sklepie, a może w trakcie oglądania
telewizyjnego przerywnika filmowego, zwanego reklamą...

Ja bym wolał taki długopis, który mogę ze sobą zabrać wszędzie. ;)

I NA PEWNO wolałbym pisać programy, ograbiać grafikę czy robić
cokolwiek podobnego wśród drzew, w lesie, niż w ,,zaciszu''
domowego ogniska. ;) I tak kiedyś pisałem -- niemal zawsze
tam, gdzie nie było biurka, ale było przyjemnie. Tyle, że
nie wpisywałem tego do klawiatury, a na papier, z którego
później wstukiwałem do klawiatury... Papier był za freeko,
a ogromne drukarki drukowały posłusznie... Na wydruku
nanosiłem poprawki, które wnosiłem ,,na klawiaturę''.
Odpalałem to, co napisałem, notowałem zauważone
błędy i szedłem do lasu czy parku, aby spokojnie ;)
znaleźć błędy w kodzie i nanieść kolejne poprawki...

I marzyłem o laptopie... Ale nie o gównie Gatesa,
lecz o czymś godnym zaufania i posiadającym DOKUMENTACJĘ.
WNT (jak spodziewałem się) nie spełnił oczekiwań.
Smartfon dokumentacji nie daje, ale jest stabilny...

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'