Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Fri, 03 May 2013 21:16:33 +0200
On 2013-05-03 20:31, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> "JDX" 51830f7d$0$1247$65785112@news.neostrada.pl

> Bo te same problemy w wypadku PeCeta są tak proste,
> że aż nieistotne a w wypadku smartfonu są niemal
> niemożliwe do pokonania.
Ale przecież sam w tym wątku twierdziłeś, że do smartfona można
bezproblemowo podłączyć monitor czy też HDD. :-D

> A jak podłączyć telewizor do netbooka?
Nie mam pojęcia. Nigdy nie miałem netbooka.

> Ludzie muszą  być głupcami, ;)
Hę? Ludzie są głupcami. W większości. :-D

> I najważniejsze -- do smartfonów i tabletów można wkładać
> karty pamięci, które obecnie mają pojemność dysków SSD. :)
Za to nie mają ani szybkości ani niezawodności dysków SSD.

> Nie wiem, jak mnie przekonasz do tego, że Ci nie starcza
> miejsca na kilkudziesięciu gigabajtach. :)
Nie mam zamiaru przekonywać ponieważ dla mnie w sam raz wystarcza. Może
dlatego, że nie oglądam filmików. :-D

> kartę możesz przenieść do ,,blaszaka'', o ile blaszak
> ma odpowiednią dziurkę. :) Szybkości tych kart są większe
> niż szybkości dysków 2.5 calowych, a jeśli chodzi o średnie
> szybkości -- najszybsze karty są szybsze niż najszybsze dyski 2.5
> calowe. :)
Szybsze niż 2.5 calowe dyski SSD? I, co bardziej istotne, tak samo (lub
bardziej) odporne na zużycie? :-D

> Wiele problemów to problemy jedzenia masy kartofli -- jak
> można tak dużo jeść kartofli?... Otóż większość z poruszanych
> tu zagadnień (mały ekran, brak dysków mechanicznych, brak
> klawiatury i myszki) to zalety, nie zaś wady.
It's not a bug. It's a feature. Hmmm.... Skąd my to znamy? :-D

> w wypadku Windows 7/8) a dziesiątki megabajtów. Na klawiaturze dotykowej
> łatwiej pisać (i szybciej, i wygodniej) niż na zwykłej -- właśnie przed
No, pisanie na klawiaturze gdzie klawisze mają wymiary ~7x11mm bez
żadnych odstępów (np. w moim fonie) to szczyt wygody i ergonomii. :-D

> że gdzieś tę klawiaturę i mysz trzeba trzymać...
Ja tam trzymam na biurku, ale jak chcesz, to możesz trzymać na podłodze. :-D

> Na pewno do obróbki graficznej lepsze są ekrany dotykowe, :)
> niż myszki, pióra, touchpady i niepady.
No, szczególnie te pojemnościowe, słynące ze swojej precyzji. :-D