Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007@gmail.com>
Date: Fri, 3 May 2013 14:48:36 -0700 (PDT)
On Saturday, May 4, 2013 7:01:46 AM UTC+10, Przemek wrote:

>  > ekranowej ale z drugiej strony chyba ciezko nie zauwazyc,
>
>  > ze sa sytuacje kiedy ta ekranowa jest praktyczniejsza
>
>  > - chocby dla ludzi ktorzy korzystaja z komputera w
>
>  > podrozy lub bez siadania (kurierzy, wyceniajacy szkody
>
>  > motoryzacyjne, czytajacy liczniki). Niby mozna
>
>  > w mikroprzestrzeni samolotu czy pod samochodem
>
>  > rozkladac klawiature, tylko po co?
>

> Ale to wyj�tki, a nie regu�y.
>
> Przem

Zalezy jak na to patrzysz. W profesjonalnych zastosowaniach oczywiscie
wiekszosc z nas uzywa tradycyjnej klawiatury. Ale w domowych zastosowaniach juz
niekoniecznie. Przynajmniej dla mnie. O ile w pracy z tego normalnego komputera
bede korzystal, o tyle do domowych zadan juz go nie potrzebuje i raczej nie
korzystam (zbyt czesto). Poczytac ksiazke, sprawdzic bank, sprawdzic poczte w
drodze do pracy, czy wpisac haslo w Google moge bez uzycia wygodniejszej,
tradycyjnej klawiatury. Bo liczy sie dla mnie to, ze mam urzadzenie wygodnie
dostepne pod reka a nie to ze te kilka slow wpisze szybciej. Z laptopa
korzystam tylko jak juz go wyciagne z szafy (np. zeby scianac zdjecia) i mam
pod reka. Wiec moze kilka razy w miesiacu. Nie spedzam zycia przed komputerem
wiec te kilka sekund ktore strace na pisanie na gorszej klawiaturze tabletu az
tyle dla mnie nie znaczy.

Pozdrawiam,

Iguan

-