Jaki kupic komputer???????

Autor: Paweł Twaróg (pawel_twarog_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 01:05:40 MET DST

Czołem wszystkim!
Jestem tu nowy ale mam ważne pytanie a wy się na pewno na tym znacie. Chodzi
o to, ze ojciec dal mi 4,5 tys. na kupno komputera. Ma to być taka
konfiguracja optymalna do gier i nauki (idę na studia).
Gadałem z kumplem i on mi mówił, ze może mi złożyć ale tato powiedział, ze
lepiej kupić firmowy, bo składaki są niepewne i się psują i później nie ma
do kogo się zwrócić z gwarancja.
W OPTIMUSIE jest niezła oferta z Pentiumem 4, 1,5 MHz, twardy dysk: 20
gigabajtow, Karta graficzna TNT (chyba Rava). Kosztuje 4100 zł ale dają za
darmo monitor.
A w ADAXie jest Pentium 3, 800 MHz, dysk twardy 20 Gigabajtów, Karta G-forc
(czy jakoś tak), i jest za 3700 zł ale nie dają monitora.
Który z nich byście polecili?
A jak ten drugi to jaki monitor kupić? Myślę o 15 cali bo 17 cali jest za
duża i nie zmieści mi się na biurku, a poza tym podobno trzeba dalej
siedzieć od monitora bo się psują oczy.
Liczę na wasza pomoc..
Pozdrawiam
Paweł