Re: Jaki kupic komputer???????

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 15:37:08 MET DST

> W OPTIMUSIE jest niezła oferta z Pentiumem 4, 1,5 MHz, twardy dysk: 20
> gigabajtow, Karta graficzna TNT (chyba Rava). Kosztuje 4100 zł ale dają za
> darmo monitor.

:-))))))))))))))))))
Sorki, ale mnie to rozsmieszylo niezle!

Mielismy w firmie jednego dnia kupione 3 FIRMOWE COMPAQi (bo wszyscy nie
sluchajac mnie uznali, ze "firmowy" bedzie dobry). No i klapa -kazdy z tych
3 kompow dzialal jak chcial, a jak nie chcial, to nie dzialal. Co do
gwarancji - 1 komputer sie zawieszal przy zamykaniu (win 98), wiec przyszedl
gosciu, ktory mial to naprawic. 3 godziny siedzial w biurze i stwierdzil, ze
tego sie nie da naprawic i tak ma byc. Nauczyl tylko jak wylaczyc komputer w
tej sytuacji przytrzymujac "power".
Kiedy kolega zapytal, dlaczego z tego komputera nie zawsze sie da drukowac
(jakies glupie komunikaty), koles z serwisu stwierdzil, ze "on nie jest od
tego" i "trzeba zamowic nastepna osobe"!!!! Niezle!!!!!!!!
No coz, przeinstalowalem kolegom stery do sieciowki i wszystko juz bylo OKi.
(nawet patcha nie musialem instalowac).
Tak ze NIC MI QRNA NIE MOWCIE O FIRMOWYCH (MARKOWYCH PC).