Re: Jaki kupic komputer???????

Autor: Moomin (mum19_at_polbox.com)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 01:49:45 MET DST

Paweł Twaróg napisał(a):

>Czołem wszystkim!
>Jestem tu nowy ale mam ważne pytanie a wy się na pewno na tym
>znacie. Chodzi o to, ze ojciec dal mi 4,5 tys. na kupno komputera.
>Ma to być taka konfiguracja optymalna do gier i nauki (idę na
>studia). Gadałem z kumplem i on mi mówił, ze może mi złożyć ale tato
>powiedział, ze lepiej kupić firmowy, bo składaki są niepewne i się
>psują i później nie ma do kogo się zwrócić z gwarancja.

Po pierwsze fajnego masz ojca ;). A przechodząc do sedna sprawy, lepiej zwróć
się do kumpla, oczywiście jeśli jesteś pewnien, że on się zna na temacie.
Pomijając walory cenowe, rozwiązanie to ma też inne plusy. Popatrzysz się jak
koleś składa kompa, dowiesz się kliku ciewakych rzeczy, za rok sam będziesz
składał (może trochę przesadzam :)). Na "markowy" walną ci plombe i z każdą
duperelą bedziesz latał do serwisu. Nie będziesz miał gwarancji ale z każdą
awarią zyskasz nowe doświadczenia :).

Masakrycznie zdzierają.

pozdrawiam
Moomin