Re: Jaki kupic komputer???????

Autor: Krait (krait_at_interia.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 20:34:27 MET DST

Nie wiem jak inni ja proponuje taki zestaw:

Procesor: Athlon 1,4 (266)
Plyta: MSI K7T 266 PRO DDR
Dysk: 60 GB Segate Barracuda IV
ramy: 256 DDR2100
Karta graficzna : Hercules na KYRO 2 ( jesli podstawa to gry to jakies
G-Force GTS 64MB DDR )
Karta Dzwiekowa: Sound Blaster Live 5.1
Naped : moze DVD Pionier 16x ale tego nie jestm pewny
Obudowa: Enligh lub Shiftec ( te sa chyba najlepsze )

TO DA NAM OK. 3000 zl

Jesli chodzi o monitor to conajmniej 17 cali a gdybym mial 1500plz to dodal
bym jakies 300 i bym kupil 19" ( w monitorach jestem slaby ale wiem ze 15"
to dinozaury i taki zestaw jak wymienilem bedzie sie marnowal z taki
monitorem)

We wszystkich (lepszych) sklepach moga ci takiego kompa poskladac.
 gwarancje masz na kazdy element)

 KRAIT
  krait_at_interia.pl
  ICQ 16291093