Odp: Jaki kupic komputer???????

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 01:45:12 MET DST

Użytkownik Paweł Twaróg <pawel_twarog_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3ba28cc3_at_news.vogel.pl...
> Czołem wszystkim!
> Jestem tu nowy

widac po pytaniu :)

 ale mam ważne pytanie a wy się na pewno na tym znacie. Chodzi
> o to, ze ojciec dal mi 4,5 tys. na kupno komputera. Ma to być taka
> konfiguracja optymalna do gier i nauki (idę na studia).
> Gadałem z kumplem i on mi mówił, ze może mi złożyć ale tato powiedział, ze
> lepiej kupić firmowy, bo składaki są niepewne i się psują i później nie ma
> do kogo się zwrócić z gwarancja.

w sklepie jest jeszce gorzej

> W OPTIMUSIE jest niezła oferta

Optimusa omijaj z daleka!

z Pentiumem 4, 1,5 MHz, twardy dysk: 20
> gigabajtow, Karta graficzna TNT (chyba Rava)

kup lepsza karte a slabszy procek

. Kosztuje 4100 zł ale dają za
> darmo monitor.

Nic w Polsce nikt ci nie da za darmo!

> A w ADAXie jest Pentium 3, 800 MHz, dysk twardy 20 Gigabajtów, Karta
G-forc
> (czy jakoś tak), i jest za 3700 zł ale nie dają monitora.
> Który z nich byście polecili?
> A jak ten drugi to jaki monitor kupić? Myślę o 15 cali bo 17

Osobiscie nie polecam teraz wchodzic w 15"

cali jest za
> duża i nie zmieści mi się na biurku, a poza tym podobno trzeba dalej
> siedzieć od monitora bo się psują oczy.

Eeee

--
Pozdrawiam